Sky Radio Group

Marktaandeel Radio Veronica in 20-49 jaar stijgt 12 maanden op rij

Naarden, 19 juli 2016 - Het marktaandeel van Radio Veronica in de doelgroep 20-49 jaar is het afgelopen jaar iedere maand gestegen ten opzichte van dezelfde meetperiode het jaar ervoor. In de meetperiode mei-jun'16 steeg het aandeel van 5,7% naar 6,6%. In de doelgroep 20-34 jaar steeg het marktaandeel met 16% naar 5,1% en in de doelgroep 35-49 jaar met 15% naar 7,6%. Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers die het NLO/GfK dinsdag publiceerde. 

Erik de Zwart, Station Director en dj Radio Veronica: "Terugkijkend op de afgelopen 12 maanden is het geweldig om te zien dat de groei van ons radiostation in het marktaandeel 20-49 jaar structureel is. We zetten deze stijgende lijn graag voort."

Programmering
Radio Veronica stond in mei en juni in het teken van unieke acties en populaire hitlijsten. Zo maakte Jeroen van Inkel een week lang radio vanuit de Nederlandse legerbasis in Mali en werd de frequentie 103 FM verplaatst van Lelystad naar Hilversum. Ook kwamen de beste hits uit de jaren '90 voorbij in de 90's Top 500 en herleefden luisteraars de jaren '80 tijdens de 80's Week. 

Ga voor meer informatie naar radioveronica.nl.