Sky Radio Group

10-jarige succesvolle samenwerking Sky Radio en Disneyland Paris

Naarden, 6 december 2016 - Sky Radio en Disneyland Paris werken dit jaar voor het tiende jaar op rij samen. Sinds 2006 is er in december een speciale zender-actie op 'The Christmas Station', waarbij luisteraars kans maken op een 3-daags verblijf voor vier personen in Disneyland Paris. Ook dit jaar is de decembermaand weer Disney-maand en staat Sky Radio in het teken van deze betoverende actie. Luisteraars maken van 6 tot en met 24 december kans om de feestdagen samen met de Disney figuren te vieren door het magische Disney codewoord te smsen of in te vullen via de Sky Radio Facebook-app

Uunco Cerfontaine, Station Director Sky Radio: ''Sky Radio en Disneyland Paris staan allebei voor plezier, positiviteit en kwaliteit. Onze merken passen perfect bij elkaar en dat maakt deze samenwerking zo succesvol. De Disney-acties zijn inmiddels een traditie geworden die onze luisteraars enorm waarderen en die zetten we dan ook de komende jaren graag voort.''

Nancy van Uffelen, Head of Marketing Nederland Disneyland Paris: ''Disneyland Paris en Sky Radio zijn al tien jaar op rij vaste partners. Wij zijn enthousiast dat de luisteraars de terugkerende actie in de kerstperiode waarderen en er massaal op reageren, waardoor we de samenwerking hebben kunnen uitbreiden. Sky Radio biedt een uitstekend platform waar onze doelgroepen en de waarden van onze merken uitstekend bij elkaar komen. Een waardevol partnership!”

Sky Radio's Disney-actie
Van 6 tot en met 24 december maken luisteraars kans op een 3-daags verblijf voor vier personen in Disneyland Paris. In deze periode wordt elke dag een magisch woord bekend gemaakt, dat betrekking heeft op Disneyland Paris. Luisteraars maken kans door het codewoord te smsen naar 4422 of in te vullen via de Facebook-app van Sky Radio. Ook maken luisteraars kans op één VIP arrangement door Sky Radio te volgen op Instagram

Ga voor meer informatie naar skyradio.nl.